Indien u nog vragen heeft bij de werking van onze dienst of de praktische gang van zaken, bekijk dan zeker eens onderstaande veelgestelde vragen:

wat kan ik in de winkel terugvinden?

Van maandag tot en met zaterdag bent u steeds welkom in onze winkel om enerzijds kennis te maken met onze producten en ons bedrijf. Transparantie is één van onze kernwaardes die we het best kunnen vertalen door een ‘open door’ policy te hebben. Daarnaast kan je er uiteraard eveneens terecht om je last minute kookpakket te kiezen en mee naar huis te nemen. Dan kun je toch ook snel nog iets origineels uit je hoed toveren voor die onverwachte gasten! Dagelijks welkom tot 20u, op zaterdag tot 19u.

wat houdt jullie kookpakket in? zijn de porties ruim genoeg?

Verwacht je aan alle dagverse ingrediënten dat je nodig hebt om die maaltijd klaar te maken, exact geportioneerd per 2 personen. Het enige dat je zelf in huis moet hebben is peper, zout en een vetstof zoals olie of bakboter. Qua portie mag je je verwachten aan ruime restaurantporties, waarbij vlees en vis als hoofdingrediënt toch steeds om en bij de 200gr per persoon zit. Maar bij de info van elk gerecht kan je de inhoud nakijken als je op de foto klikt en zie je ineens hoeveel vlees of vis er voorzien wordt.

is het mogelijk om voor een oneven aantal te bestellen?

Neen. Al onze pakketten worden steeds samengesteld voor 2 personen. Maar we hebben wel vaker mensen die ons vertellen dat onze porties vaak groot genoeg zijn voor 3. Of dat ze een restje hebben voor de dag erna.

Zijn jullie ingrediënten dagvers? hoelang zijn ze houdbaar?

Al onze ingrediënten zijn kraakvers en worden niet alleen voorzien van een houdbaarheidsdatum, maar ook van verpakkingsdatum. Op deze manier zijn we in staat om volledig transparant te zijn naar onze klanten. Op al onze verse producten garanderen wij een houdbaarheidsdatum van minstens 4 dagen, behalve op gehaktproducten waar we slechts 3 dagen op kunnen geven. Kijk dus zeker je data goed na als je meerdere pakketten zou bestellen en begin met de kortste datum.

zijn jullie producten biologisch? 

Wij werken uitsluitend met verse producten die wij met de grootste zorg selecteren, maar deze dragen geen bio-certificaat. Wel zijn wij op de hoogte van de herkomst van al onze producten en werken wij met lokale leveranciers die bekend staan voor hun hoge kwaliteit. Zo komt het vlees bijv. van de Butcherstore De Laet & Van Haver uit Hove.

hoe vaak variëren jullie gerechten?

Wekelijks veranderen wij een 2 à 3 gerechten door enerzijds nieuwe recepten die we ontwikkeld hebben of oude recepten die eens terugkomen. Uiteraard zijn onze keuzes ook seizoensgebonden.

same day delivery? tot wat uur kan ik bestellen?

Voor 15u besteld, vandaag geleverd! Thuis of op kantoor. 
Let wel, enkel beschikbaar van maandag tot en met vrijdag.

in welke regio leveren jullie?

Aangezien wij resoluut gekozen hebben voor een duurzame en ecologische leverwijze met behulp van gekoelde bakfietsen, beperkt de regio zich momenteel tot postcode 2000 en 2018. Wij werken er hard om deze regio's zo snel mogelijk uit te breiden naar meerdere zones van Antwerpen centrum.

zijn er leveringskosten aan verbonden?

De leveringen gebeuren volledig GRATIS.

hoe gebeurt de betaling?

U betaalt op de website via onze partner Resengo. Je kan gebruik maken van Bancontact, Mistercash, Visa en Mastercard. Nadat je betaling is goedgekeurd krijg je via mail een bevestiging van je bestelling en betaling. Indien je telefonisch bestelt, dan betaal je op het moment van levering cash of via de bancontact app van je smartphone.

wat indien ik niet thuis ben?

Wij zullen telefonisch contact opnemen om na te gaan of je niet toevallig nèt achter de hoek bent, waardoor we beter enkele minuutjes kunnen wachten. Indien niet, dan nemen we jouw bestelling terug mee naar de winkel waar je ze zelf nog kan komen halen tot 20u. Uiteraard garanderen wij hierbij dat op geen enkel moment de koudeketen verbroken werd!

kan ik mijn bestelling retourneren of weigeren?

Aangezien wij met bederfbare goederen werken is er geen mogelijkheid om onze producten te retourneren. Wij berusten ons op dat vlak op de Europese regelgeving. U kan deze verordening steeds terugvinden in onze algemene voorwaarden

ik zie geen beschikbaar tijdvak voor vandaag?

Al onze pakketten worden door onze eigen fietskoeriers vervoerd. Een same day delivery brengt uiteraard met zich mee dat wij een maximum aantal bestellingen per ronde kunnen uitsturen waardoor een tijdvak soms volzet is. Maar geef ons dan gerust een belletje om te zien of we mss toch niet nog net jouw pakket erbij krijgen!

wat met voedselveiligheid?

Zoals iedereen in de voedingsindustrie worden ook wij gecontroleerd door het FAVV (Federaal Agentschap voor Voedselveilgheid). Dit controle organisme zorgt ervoor dat iedereen met een gerust hart eten kan kopen en consumeren, zowel in restaurants als in winkels. Wij zorgen ervoor dat wij de HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points) wetgeving stipt naleven. Dit is de enige manier om onze strenge kwaliteitseisen te kunnen garanderen. Ons toelatingsnummer van het FAVV is AER/ANT/032467

IS HET MOGELIJK OM VOOR EEN ONEVEN AANTAL TE BESTELLEN?

Neen. Al onze pakketten worden steeds samengesteld voor 2 personen. Maar we hebben wel vaker mensen die ons vertellen dat onze porties vaak groot genoeg zijn voor 3. Of dat ze een restje hebben voor de dag erna. 

HNGRY antwerpen

Kleine markt 14

2000 Antwerpen

Contactgegevens

Dagelijks telefonisch bereikbaar
van 9u tot 20u op:

+32 3 291 80 90

Of via mail:

antwerpen@hngry.be

Openingsuren

Maandag 14u00 - 19u00
Dinsdag 14u00 - 19u00
Woensdag 14u00 - 19u00
Donderdag 14u00 - 19u00
Vrijdag 14u00 - 19u00
Zaterdag 12u00 - 18u30
Zondag Gesloten